Tiden med Mattias

Har ju som sagt tillbringat en hel del tid med Mattias. Har varit hemma hos honom och hjälpt honom att komma iordning. den 30/12 lagade jag även födelsedagsmiddag åt honom. Han fyller på nyårsafton, men eftersom jag var bjuden på middag den dagen så fick jag ta det dagen innan. Han verkade iaf glad över det hela. Sov över hos honom till nyårsafton och passade på att gratta honom på morgonen innan Susanne hämtade mig och vi begav oss till Partille för att shoppa lite nårskläder på Allum, mer om det sen. Sov även hos Mattias efter nyårsfesten och vi bestämde oss på nyårsdagen för att ta en minisemester i sthlm. Så på kvällen befann vi oss i Sthlm efter några timmars bilfärd. Har haft det mysigt och helt underbart där med honom i helgen. Promenader, shoppande, mys på hotellet och besök hos hans vänner och mkt god mat har det blivit. Kom hem natten som var runt midnatt. Ska till honom imorgon igen och förhoppningsvis tillbringar vi hela onsdagen tillsammans. Kan nog nästan säga att vi har ett förhållande nu så mitt singelliv är det nog inte så mkt kvar av nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0