Phuket

Just nu befinner jag mig i Phuket. Klockan ar nu ca 21.00 och det ar nog runt 30 grader ute. Riktigt varmt och skont. Vi landade igar och var ratt sa sega sa det blev bara att kolla lite i affarer, ata och sova. Idag har vi legat pa stranden fran klockan 10 till 17. Sen blev det hem och duscha innan vi gav oss ivag for att ata middag. Lite shopping blev det aven idag. Hittills har jag kopt 2 klanningar, 2 linnen, 1 t-shirt och ett par flipflops. Imorgon bitti drar vi vidare till koh samui. Fick bokat en minibus forr 700baht/person vilket ar helt ok. Kl 16 ska vi vara framme. Hoppas allt ar bra dar hemma. Jag far val njuta for er med nar jag simmar runt i det 25 gradiga vattnet. Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

1 dopp om dagen, tack =)

2010-01-11 @ 21:47:29
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack för sms´et. var precis vad jag behövde i kylan...:P ha en fortsatt trevlig resa och ta en melondrink för mig med.

2010-01-12 @ 10:19:19
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0