Phuket

Sitter just nu och vantar pa att en minibuss ska komma och hamta upp oss och kora oss till den speedboat som ska ta oss till Phuket. Vi ska tillbringa de tva sista natterna dar. Ja det aterstar nu bara tva natter av min semester har i Thailand. Lite trakigt att det snart ar slut men det ska bli lite skont att komma hem och ata normal mat och traffa alla dar hemma. Ar ju lite trakigt nar man inte har sa mkt kontakt med vannerna. Saknar dem mer nu an nar jag var ivag senast, men det beror nog pa att jag reser med mina foraldrar nu...det blir inte samma sak som nar jag reste med mitt ex senast. Naja pa sondag far jag iaf traffa tva personer dar hemma i Gbg vilket ska bli valdigt trevligt. Kommer nog sova hos Mattias natten till mandag ocksa eftersom jag ar ledig pa mandag. Vi hors och syns snart dar hemma i kylan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja du är välkommen tillbaka =)

2010-01-22 @ 21:03:25
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0