Nyårsafton

Nyårsafton började med att jag och Susanne åkte ut till Allum i Partille för att se om vi kunde hitta lite grejer att ha på oss på kvällen. Det gick bra för oss båda. Jag köpte lite annat också. Efter detta så åkte vi hem och hämtade paketen jag skulle lämna till min moster och nycklarna till Daniels lägenhet. Nu kunde vi hämta stolar hos Susannes bror istället för Daniel så det blev lite kortare. Susanne skulle ändå hämta nycklar hos sin bror. Efter att ha hämtat stolar åkte vi till Förlunda lämnade paketen och sen till Elly och lämnade stolarna. Hon behövde några till kvällens middag. Sen bar det av hem igen för att börja göra sig iordning. När vi kom till Elly så var det redan en hel drös där. Vi högg in i förrätten och satt och pratade med några andra som var där. Sen blev det både varmrätt och efterrätt. Maten var väldigt god. Dock fick vi springa ut och skåla in nyår före desserten. När klockan var 01.30 hämtade Mattias upp oss då vi var lite trötta. Allt som allt var det en lugn och trevlig nyårsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0