Myggbett

Ja det har jag lyckats fa en hel del har i Thailand. De blir ganska stora och illroda eftersom jag som normalt sett ar overkanslig mot svenska mygg har annu svarare for deras utlandska artfrander. Thailandarna verkar inte sa vana med att se folk som har ont av mygg. Hur jag vet detta beror pa att jag vid flera tillfallen sett hur de tittat pa mig. Nar jag var pa massage kande hon som masserade mig flera ganger pa nagra av mina bett. Nar vi var pa vag fran Koh Samui till Krabi och vantade pa ett bussbyte tyckte hon som skotte var transfer att jag skulle besoka en lakare nar hon sag bettet pa min kind och det pa min arm..det var hon aven tvungen att kanna pa samtidigt som hon ojade sig. Men den storsta reaktionen fick jag nog pa Family Mart pa Koh Samui den dagen vi skulle lamna on. Jag och mamma gick in dar kl 7 pa morgonen for att kopa whiskey mot vart illamaende. Tjejen i kassan laste blicken vid min roda, svullna och stenharda kind sa lange att hon till slut tappade balansen och ramlade fram over disken. Da bad hon generat om ursakt. Inte latt med alla nya saker de far se.

Kommentarer
Postat av: Jessica

fan, känsliga de där nissarna

2010-01-20 @ 19:43:53
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härlig meducin, som Pippi sa =) kramiz

2010-01-20 @ 20:24:10
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0