Krabi

Har gatt nagra dagar sen senast. Har forsokt komma at bloggen, men har inte lyckats. Sen senast har jag varit pa Koh Samui. Det var lite regningt och mulet dar...var egentligen bara den dagen vi anlande och dagen fore vi akte som var fina. Sista maltiden pa on ledde aven till att jag och mamma blev matforgiftade. Borjade morgonen da vi skulle resa...dvs igar...med att spy. Sen klarade jag av resan med minibussen innan det var dags igen. Kom pa den stora bussen men fick vanda direkt och springa ut och spy...sen var det dags igen nar vi fick ga av den for att ga pa farjan...sen blev det ytterligare en gang pa farjan. Inte nog med att man spydde...man var sa kass i magen att man var helt los i den ocksa...och alla toaletter man besokta var som ett hal i golvet...inte riktigt vad man behover i det laget....Var nagot battre nar vi kom fram till Krabi efter 9 timmar. Da satsade jag pa att sova. Idag ar jag battre, men kanner fortfarande av det. Nu har jag dock fatt tag i nagra tabletter pa apoteket sa jag hoppas jag ar helt aterstalld imorgon. Nar vi blivit helt friska ska vi nog boka en utflykt till nagon av oarna har utanfor. Ha det sa bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

Tycker om det du skrev! Kul att se lite nyttiga grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0