Kort sammanfattning

Jag känner att jag blir allt sämre på det här med att uppdatera min blogg. Nåja det har inte hänt så mkt ändå....förra veckan hade jag en jävligt jobbig vecka på jobbet. Massor med listor och skit att fixa samtidigt som jag skulle lära upp min efterträdare och efter att ha jobbat från 7.30-19.00 på fredagen var det fruktansvärt skönt att inte ha något planerat och bara kunna lata sig. Helgen spenderades hos Mattias och vi låg mest och kollade på TV. Han ville gå på visning på något hus, men enda huset vi hittade vände vi vid när vi fick syn på det. Får nog försöka hitta något bättre en annan gång. Igår var jag och Susanne och tränade för första gången på evigheter känns det som, efter det blev det matlagning och muffinsbak. Idag blev det fika med Elly och sen Äppelpajsbak. Ska ha med pajen och muffinsen till jobbet imorgon då jag gör min sista dag på kontoret på Tagene. Kommer ju sitta i Kungsbacka på heltid framöver. Ja det va en liten sammanfattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0