Mobilen ringde...

klockan 04.45 imorse. Vem ringer vid den tiden kan man undra. Jo det var Mattias som undrade om jag kunde komma och hämta honom och hans kompis. Jag var snäll och gjorde detta. På Järntorget befann de sig efter en ganska vild natt på stan. Han har dyra dryckesvaner den mannen. Han beställde in 1,5 l champagne på tre pers...varav en bara drack ett glas. Sen när jag frågade var de skulle så slutade det med att de skulle hem till mig. Så jag fick två gäster här mitt i natten. Ulf som var kompisen som var på besök från sthlm fick sova i mitt gästrum som är fullproppat med köksgrejer. Dock lyckades jag bereda en väg till sängen. Mattias fick sova hos mig, men det var nog det han hade planerat. Trevligt sällskap var det iaf.

Nu har jag precis kört hem dem också. Tänkte att det var lika bra så de inte virrar bort sig i förorten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0