Ja vad ska man säga...

det finns killar som är bra roliga. Patrik är en sådan. Han skrev till mig idag på jobbet och det finns oftast bara en anledning till detta. Så jag frågade om han ville träffas. Då får jag till svar att det vore trevligt, men att han har dejtat en tjej några gånger nu så det kändes inte helt bra om han skulle träffa mig. Så jag sa att det är ju kul att det blinddaten gick bra. Jo den gick sådär fick jag då till svar....Om den gick sådär så kan man ju undra hur bra det verkar. Nåja till slut så övergick det iaf till att jo vi ska träffas ikväll. Kan väl säga att jag inte tror på att det där kommer utvecklas till något förhållande för det är ju inte första gången han funderat i de här banorna. Jag klagar dock inte...är faktiskt mkt nöjd. Hoppas bara han hör av sig snart och att han då säger att han lyckats slita sig från polarens lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0