Vi kan väl börja med det roliga

Hade räkfrossa på kontoret efter jobbet idag. Mycket gott och trevligt. Det serverades alkoholhaltiga drycker, men då jag körde och även har lidit av någon konstig yrsel hela dagen så hoppade jag den. Efter att vi ätit hade vi en liten tävling där det gällde att plocka upp ett cornflakespaket från golvet med tänderna. Man fick inte ta i golvet med händer eller knä. Paketet blev mindre och mindre allt eftersom. Tillslut var det väl typ bara 4cm kvar av det och då var jag den ende som lyckades plocka upp det, så jag vann. Dock blev priset det samma till ettan, tvåan och trean. Vi fick räkor, sex öl och en baguette. En trevlig eftermiddag på kontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0