Vad är det med killar

De är bra lustiga. Skulle ju ha träffat Niklas för två veckor sen men då blev han sjuk. Sen bokade han om till i onsdags men fick förhinder. Så nu har jag sagt att han får höra av sig om en ny dag, men jag hör inget om det även om jag får några sms ibland. Såg honom online på msn så jag ställde frågan mycket tydligt. Har du lust att träffas någon gång eller har du ändrat dig och är nöjde med den kontakt vi har? bara så jag vet. Fick inget svar och nu är han offline. Han har med andra ord sett frågan men inte svarat. Jag tolkar det med andra ord som att han ändrat sig och inte vill träffas vilket är helt ok, men varför kan han bara inte säga det. Nu kommer jag iaf inte kontakta honom utan vill han ha kontakt så får han höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag säger bara en sak; boys, boys, boys, and boys will always be boys... tyvärr

2009-10-26 @ 19:45:08
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0