Sen tar vi det tråkiga

När jag skulle dra mig hemåt såg jag att mamma och pappa hade ringt så jag ringde upp dem. Då fick jag reda på att farmor hade gått bort i morse. Var ingen höjdare att ta emot det beskedet och speciellt inte när man står bland alla sina kollegor. Avslutade samtalet snabbt förklarade läget, tackade för mig och åkte hem. På vägen ringde jag upp igen och pratade mer. Mår väl sådär över det beskedet just nu. Får se om jag orkar åka på det där kalaset imorgon. Vet inte om jag orkar sitta och vara trevlig när jag inte kan ha riktigt trevligt.

Kommer sakna min farmor.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Beklagar.. Tänker på dig vännen! kramiz

2009-10-31 @ 20:30:17
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0