Nicklas berättade....

vad jag hade misstänkt. Att han hade en annan date på gång. Han kände att han ville berätta det. Ja det var väl en bra idé. Tycker väl dock att han hade kunnat göra det lite tidigare. Sa att jag inte går under av att få det beskedet utan hellre uppskattar ärlighet än tystnad och önskade honom lycka till med det. Han sa att det var tråkigt att det hade blivit så att han börjat prata med två som han kunde gå på date på och att han därför hade avböjt. Mitt svar blev. Två det var väl inte mycket. Jag har träffat tre stycken på en vecka och jag kör den amerikanska stilen där man kan gå på date med flera olika till dess att man bestämmer att man bara ska träffa varandra. Ska man bara träffa en åt gången och avböja alla andra så kan man ju gå miste om någon. Men men han gör ju som han vill. Får väl hoppas att han valde rätt tjej att gå på date med nu då.

Kommentarer
Postat av: Susanne

It's his loss! kramiz

2009-10-31 @ 20:29:27
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0