Ja det har varit ett långt uppehåll nu

Det beror på att jag i lördags åkte med min dator till Daniel för att se om vi kunde fixa den. Vi lyckades inte med de åtgärder vi försökte oss på. Jag lämnade den därför där och drog hem istället. Tog dock med mig hans minidator så jag skulle ha något. Tänkte att jag nog skulle hämta min på söndagen igen, men så blev det inte. Städade och bakade istället. Sen har jag fortsatt att tänka varje dag att jag hämtar den imorgon, men det har fortfarande inte blivit av så nu använder jag hans dator till mitt bloggande ändå.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Shit, du kan ju inte hålla på att baka på detta viset =)

2009-10-31 @ 20:27:40
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0