Inte mkt bloggande inte

Har helt enkelt bara inte orkat med. Dessutom har jag inte haft så mkt att skriva. Susanne var här måndag och tisdag vilket var trevligt. Onsdag hände inget och igår var jag och bowlade och käkade med jobbed. Vi bjöd ut lite personal från en kund till oss. Bowlingen gick inte så bra första serien var värdelös och jag började komma igång i andra men den fick vi inte spela klart. Sen var det dags för trerätters middag. Den var mycket god.
Idag har jag jobbat både i Gbg och i Kungsbacka. Började med att vi skulle ha möte i Gbg mkt negativt kom fram. Sen gav jag mig av ner till Kungsbacka där det varit en ganska lugnt dag. Nu är jag supertrött och funderar på att sova en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0