Helgens bravader i mkt korta drag

Åkte upp till Ed i fredags...upptäckte där att mitt windows lagt ner. Tonys dator har problem med sitt nätverkskort så jag har inte kommit åt nätet på hela helgen. Det var väl fredagen det.

Lördagen började med ett besök i Strömstad sen blev det hem till Ed igen och en sväng på marknaden. Kastade i mig lite mat och gjorde mig i ordning för kvällens fest. Om den kan man säga: Det var inget att lägga på minnet.
Ja ni som var med vet vad jag menar.

Söndagen tillbringades i sängen till 14 sen var jag hos mamma till 18 åkte hem och försökte fixa Tonys dator igen innan jag packade och drog till Susanne för att åka ner till stan med henne. Klockan 23.30 var vi hemma hos mig. Var lite sliten

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag minns allt =) kramiz

2009-10-12 @ 20:45:51
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0