Vad ska man säga om Jysk

Ja Elly köpte ju ett bord på Jysk i torsdags. Vi kunde dock inte få med det eftersom de inte kunde få ner det så vi skulle ju återkomma på fredagen. Vi åkte därför dit på fredag efter att jag hade slutat jobbet. Kom in på lagret i tron om att de hade plockat ner bordet under dagen. Det hade de inte. Han som sålde oss bordet gick runt och tittade och hittade tillslut hyllan där bordet var. För att komma åt det var han först tvungen att flytta en stor pall med vad jag tror var stolar. Mycket instabilt staplat, men han lyckades få undan pallen. Sen kommer han till oss och säger "Bordet är där uppe och det kommer ramla massa saker här så ni kan väl gå in i butiken så länge" öhh ramla massa saker hur tänker man då om man utgår från det. Jag kan iofs förstå det för ovanpå bordet var det staplat stolar återigen mkt instabilt. Vi gick in och satte oss i en soffa och väntade. Efter typ 15 min kommer killen och säger "jag får inte ner det och nu har liften fastnat också". Han visade oss återigen problemet. De fick lösa det så att de fick frakta hem det gratis till Elly idag. Dock kan jag sammanfatta det hela med att jag inte är imponerad över hur Jysk sköter sitt lager.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hm... känns ju bra att ngn ska köpa de sakerna som har ramlat ned från - vad jag antar är en hög hylla eftersom de inte kan ta ner det utan lift!!! =)

2009-11-17 @ 19:35:18
URL: http://pingvinprinciprssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0