Sen natt.

Somnade typ 03.30 inatt efter att ha pratat med alla möjliga i telefon och på msn. Tiden går väldigt fort när man har trevligt. Trodde jag skulle sova länge idag, men jag vaknade vid 8.30 av att katten ville in. Sen vaknade jag utvilad vid 10.45 så då var det bara att traska upp ur sängen. Som vanligt lyckas man inte sova så många timmar man önskade. Idag har jag iaf städat lägenheten. Alla rum utom gästrummet för där står det massa grejer jag ska packa in i bilen på tisdag. Så när jag har gjort det ja då ska jag städa där inne så det är rent och fint när Susanne kommer med alla sina grejer. Nu ska jag bort till Ica och handla lite mat så jag får något att äta till middag idag. Ska även köpa med juice till kontoret imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0