Onsdagen var rätt skön.

Igår hängde jag med några kollegor till Elisabethskolan. Där fick jag 30min ryggmassage samt ögonbrynen plockade. Massagen var väldigt skön och jag fick hjälp med några muskelknutar så nu ska jag nog klara mig ett tag till. Skulle egentligen ha varit hos Mattias också, men han hade väldigt mkt på jobbet så vi fick skjuta på det. Troligtvis kommer vi träffas idag istället om det inte dyker upp något nytt förhinder. Det var tänkt att jag skulle hälsa på honom, men innan jag gick från jobbet så frågade han om han inte kunde komma hit istället. Det är ju nästan så jag börjar tro att han börjat gilla hisingen. Eller så tycker han att han har för stökigt för att våga släppa in mig hos sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0