Mattias

är killen jag har lite svårt att få grepp om. Idag när vi pratade tog han återigen upp samtalet om huruvida vi skulle ha det om vi var ett par. Detta gjorde han ju i våras...sen la han ner det och nu har han börjat ta upp det igen. Han tyckte iaf att jag var snäll, söt och smart...men om vi var ett par ville han att jag skulle ha långt hår. Jag hade som motsvarande krav att jag ville träffa honom oftare isf. Än så länge har vi träffat varandra 4ggr sen april. Ändå pratar vi med varandra varje dag nästan. Känns lite sjukt att vi inte träffats mer....men han jobbar ju som en galning stackarn. Eventuellt ska vi träffas vad som nu blir idag söndag. Om han inte får något förhinder eller sover bort hela dagen då vill säga. Får väl se vad han säger då. Ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0