Killar...

tillhör ett roligt ställe. Har ju skrivit om Niklas i Kungälv några gånger. Han valde ju att gå på dejt med en annan tjej och har ju nämnt för mig att det börjar bli seriöst med henne. Det roliga är att han ändå skickar mig massa sms och det är inte den barnvänliga varianten han skickar. Skulle den där tjejen se dem skulle det nog inte vara seriöst mellan dem än. Både igår och idag har han skickat mig massa sms. Nästa gång ska jag dock tipsa honom om att nog fundera över hur han faktiskt känner för henne. Inte bra att gå in i något nytt bara för att du har möjligheten. Och med tanke på att det faktiskt är såpass nytt som det är borde han ju inte hålla på att skicka mig massa sms. Det är ju inte så att man smsar andra personer mer intima saker om man är nyförälskad. Jaja det är ju hans problem, men jag hoppas att han raderar vår sms historik för jag känner inte för att bli kontaktad av någon brud som undrar vad jag håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0