Killar hur fungerar de?

Ja som jag skrev i tidagar inlägg så har ju Mattias yttrat saker som kan tydas som att han vill ha ett förhållande med mig. Igår så sa han att han inte kan inleda något med mig för han tycker han är för tjock. Så jag får vänta tills han är normalviktig om jag inte redan hittat någon annan då. Vet inte hur detta ska tolkas. Om han verkligen var riktigt intresserad borde han ju inte vilja riskera det eller? Dessutom slängde han in en smiley efter kommentaren om jag inte hittat någon annan. Som kommentar på det svarade jag: eller du har flyttat från stan....då kom ett mmm och ytterligare en smiley....Vem fan använder smileys i det sammanhanget....man fattar ju nada då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0