Jag är bra på det här med att sno listor

Under mitt liv har jag

(x) snott den här listan
(x) tatuerat mig
(x) fått sparken (kanske inte fått sparken men blivit varslad pga arbetsbrist.)
( ) bott utomlands (tycker två månader räknas)
(x) varit i slagsmål, varit inblandad i ett där vi blev offren
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) kysst en främling
(x) gått på en blinddate, kan man väl kalla det när man bara sett en bild som inte alls stämmer.
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärarvikarie
(x) skolkat
(x) piercat mig
(x) sett någon dö
(x) flugit
( ) spytt i en bar
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) somnat i skolan eller på jobbet
( ) använt ett falskt id
( ) varit med om en jordbävning
(x) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen
(x) varit vilse
(x) sjungit karaoke
(x) fyllt på olja i bilen
(x) åkt rullskridskor
( ) varit förlovad (är)
( ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
( ) någon gång inte duschat på en vecka
( ) legat på sjukhus
(x) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag gråtit
( ) haft en Britney Spears-skiva
( ) dansat på ett bord
(x) badat naken
( ) hoppat fallskärm
( ) rökt en cigarett
( ) varit hög
(x) varit full
(x) varit kär
( ) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) rymt hemifrån
( ) varit i Ryssland
(x) varit i USA
(x) varit i Afrika
(x) varit i fler än 10 länder
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) gjort en snöängel
(x) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
( ) blivit rånad
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) hatat ditt utseende(hatat är ett starkt ord, jag har varit mindre nöjd med saker)
(x) varit vittne till ett brott
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) simmat i havet
( ) känt som om du håller på att dö
(x) gråtit dig själv till sömns
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) blåst bubblor
(x) fått en önskan inslagen
( ) ätit hund/katt-mat
(x) sjungit i duschen
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken/demoner (vore intressant om det fanns andar)
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
( ) svimmat
( ) gråtit på tunnelbanan
( ) gråtit på en buss
(x) snattat

Kommentarer
Postat av: Jessica

sno på =)

2009-11-28 @ 17:40:04
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0