Inte mkt bloggande...

har det blivit i veckan. Har varit sjukt trött. I söndags låg jag bara och sölade i sängen och kollade på serier. Orkade knappt gå upp och laga middag. Måndag var jag duktig och tränade efter jobbet, tisdag somnade jag typ 19 och vaknade 21 fortfarande astrött. Var vaken några timmar och somnade om. Onsdag tränade jag igen och sen satt jag och pratade med Susanne ett bra tag i telefonen. Idag har jag träffat Elly. Skulle hjälpt henne att köra ett bord, men butiken fick inte ner det från lagerhyllan så vi får hämta det imorgon. Nu är jag astrött igen och ska lägga mig. Imorgon blir det Ed efter att jag hjälp Elly.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Öh... 'fick inte ner det från lagerhyllan'? Härlig service de verkade ha i den butiken =)

2009-11-14 @ 20:10:47
URL: http://pingvinprinciprssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0