Patrik

Pratade lite med Patrik igår morse. Har ju inte pratat med honom på ett tag nu och jag hade en fråga till honom om antivirus. Nåja vi pratade iaf ett tag och efter en stund frågade jag om han hade lust att ta en fika en dag. Svaret blev ja. Snacka om att jag blev förvånad. Hade inte alls väntat mig det svaret. Beror förmodligen på att han inte pratat med mig så mkt på sistone och att vi faktiskt aldrig träffats på offentlig plats sen typ gymnasiet. Nu ska vi i vart fall ses på onsdag. Dessutom kan jag väl säga att jag inte tror han dejtar någon tjej längre. Hur jag kommit fram till detta kan ni ju fundera på men det innefattar iaf en mobiltelefon :). Kan vara lite smått farligt att träffa honom för mig, men jag har ju inget seriöst förhållande med någon ännu så vad jag gör har ju ingen med att göra. Den dagen det blir seriösare med någon än samtal via msn och någon sporadisk dejt så kommer jag lägga ner den biten. Dock vill jag ju fortfarande ha kvar honom som vän. Dock kommer allt bli mkt barnvänligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0