Männen i mitt liv...eller iaf några av dem

Jag vet inte vad man ska säga om mig. När jag tänker lite på mina månader som singel så har jag dejtat fler än tidigare under mitt liv. Antalet jag dejtat har väl ökat med sisådär 300% eller nåt. Sen finns det annan statistik som ökat också med typ lika mkt. Jag tar väl igen alla förlorade år antar jag, men det är väl kanske dags att bli lite seriös och försöka se om någon av killarna jag dejtar kan bli något seriöst innan jag väljer att träffa fler. Dock är det en jäkla boost för självförtroendet att dejta många och veta att flera är intresserade och tydligen tycker om vad de ser. Jag har dessutom iaf en till som jag inte träffat som vill träffa mig. Han är 24 så något yngre...när han frågade hur gamla de jag dejtat är och jag sa 29 och uppåt så sa han jag är bara 24 men jag vill ju...så gullig.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Precis, det var ju det jag sa - du tar igen det du 'missat' hit tills =) Försökte förresten ringa dig förut härifrån jobbet, men du svarade ej hemma så jag antar du är ute på galej =) Du kan ju ringa om du har tid & lust kramiz

2009-05-30 @ 17:30:27
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0