Mäklaren

Mattias...min mäklare...(ja jag kallar honom min fastän vi inte har något förhållande)....är så gullig. Pratade lite med honom nu när jag kom hem från kalaset. Förklarade hur min dag hade varit och då säger han helt utan anledning. Du är så snäll...mysig. Det är sånt som gör att man blir glad. Tackade så mkt och sa att det var gulligt sagt och att han är ganska snäll själv. Det verkade han inte beredd att höra för hans kommentar blev... tycker du? Han tycker att han har varit vresig...beror nog på att han själv känner sig sån pga allt jobb. Dock har inte jag märkt av det. Men han är ju norrlänning och deras versioner av vresiga personer kanske inte är desamma som för oss här nere i södra delarna av landet. Jag tycker iaf att han verkar väldigt lugn och snäll. Skulle det bli så att ha är vresig någon gång så har jag full förståelse för det med. Fan killen jobbar ju från kl 8 el 9 på morgonen till mellan 22 och midnatt. Det är ju typ 14-16 timmar per dag 5-6 dagar i veckan. Vem skulle inte bli vresig av det. Jag kan väl säga att jag själv inte var världens muntraste person alla dagar när jag kom hem från mitt förra jobb där jag jobbade 10-12 timmar per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0