Kalas

Idag har jag varit på kalas för mitt kusinbarn Alice i Trollhättan. Hon fyllde hela 3 år. Så imorse åkte jag till Backaplan och handlade födelsedagspresent. Det blev lite kläder. Köpte även några klädesplagg till hennes syster Sara. Har nämligen inte varit på så många kalas för henne så jag har ju några presenter att ta igen där. Har även lovat Sara att hon ska få komma ner hit till mig någon helg i sommar. Tror hon ser fram emot det ganska mycket. Jag är ju trots allt en av hennes favoritsläktingar. Hon kallar mig kusin Therese fastän jag är kusin med hennes mamma. Så vi får väl se vilka upptåg vi kan tänkas hitta på när hon kommer. Ska iaf bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0