Igår lovade ...

Igår lovade jag Mattias att bjuda honom på middag vid något tillfälle när han hinner.  Lovade att det skulle vara nyttigare än kebab, hamburgare och sånt som han ofta äter efter jobbet. Att få det nyttigare är ju inte så svårt. Däremot hitta något bra recept att imponera med är desto värre. Hittade ett på nätet idag med lax så just nu håller jag på att laga till det för att se om det är gott.



Så här ser iaf laxen ut och till den kommer det serveras klyftpotatis.

Annars brukar väl mina måltider se ut mer såhär



Också lax med någon chillisås och ett helt lass med grönsaker där spenat är huvudingediensen. Fast nu är jag lite trött på det så nu är det broccoli. Mycket järnrikt blir det.

Kommentarer
Postat av: Susanne

It's looking good =)

2009-05-25 @ 20:20:31
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0