Helgen som gått och veckan som kommer.

Så var även denna helgen till ända. Det är konstigt hur fort helgerna alltid ska gå, men vardagarna går ju rätt snabbt de med. Denna veckan kommer Weronica in och skall jobba så onsdag till fredag ska jag lära upp henne i Kungsbacka. Har inte träffat henne på länge så det ska bli trevligt. Susanne skickade ett mail idag också där hon skrev att hon kommer till Gbg nästa helg så då blir det förmodligen så att vi går ut en sväng på lördagen. Kommer bli trevligt. På tisdag har jag ju min dejt och på onsdag ska jag kolla in hur mitt nya kök ska se ut. Sen får vi se om jag träffar Fredrik som jag grillade med något också. Skulle Mattias ha tid att träffas så blir väl kanske det av också. Sen får vi väl se om Robert får tummen ur och vågar fråga ut mig på en dejt. Känns som han vill det men inte riktigt vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0