Har inte varit vän med datorn idag

Kl 11 imorse hängde den sig som den gjort typ varje dag. Jag fick ta till powerknappen för att stänga av den och när jag startade igen hade registerfilen gått sönder. Då vet man ju att det bara finns en sak att göra...japp plocka fram den satans recoveryskivan och ominstallera windows. För inte har man fått en skiva med bara Vista på nej recovery ska det vara så att man inte har en chans att slippa undan att ominstallera precis alla programvaror. Hur lång tid tog då detta mig. Jo 8 timmar att ominstallera windows samt installera och konfigurera alla programvaror på datorn. Är jag nöjd med detta? Svar NEJ!!!. Det är tredje gången sen i höstas som det där jävla Windows Vista lägger ner. Nästa gång finns det en viss risk att jag ballar ur fullständigt och kastar ut datorhelvetet genom dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0