Dejt

Ja nu har jag bokat in nästa dejt med min mäklare. Han har fullt upp i tre veckor så jag bokade in den 23/6. Han tyckte det var roligt att jag började planera menyn nu, men det är ju en viktig dag. Inte för att han kommer utan för att jag fyller. Dock vet ju inte han det. Men jag tänkte att det kan ju vara kul om han kommer hit den dagen så slipper jag fira min födelsedag hemma ensam. Min familj lär ju inte komma ner hit en tisdag och min moster har också lämnat stan och kompisarna jobbar ju också. Dessutom orkar jag inte bjuda hit flera stycken efter jobbet. De får komma en annan gång. Så middag med mäklaren blir perfekt

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hmm... låter som om det kan bli en riktigt kalasbra födelsedag =) kramiz Vi får fira dig när (om?) du kommer ner på festivalen =)

2009-05-30 @ 16:46:09
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0