Då var det ny vecka då

Ja då var första arbetsdagen denna veckan avklarad då. Systemet strular fortfarande. Även om det fungerat för mig idag så har det varit jävligt långsamt och tålamod är ju inte min starkaste sida. Pratade lite med Mattias idag och det blir en promenad på torsdag. Dock inte en på flera mil i skogen som vi först planerat. Detta beroende på att jag kom på att jag ju ska på after work på onsdagen och då finns det ju kanske viss risk att jag inte är så jäkla pigg på torsdagen. Vandra bakfull i skogen i typ 4-5 timmar vet jag inte om det känns som ett bra val. Nu vill jag att det ska bli onsdag eftermiddag så det är dags för utgång och sen ser jag fram emot torsdag också. Jag hoppas han är lika trevlig i verkligheten som han är på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0