Alla dessa män

Nu har jag fått kontakt med en som heter Mikael. vi har pratat i några dagar nu via sd och msn så nu frågade han om vi skulle talas vid på mobilen ikväll. Alltid kul att många är intresserade, men det börjar bli lite jobbigt nu. Har kontakt med främst tre nu. Mattias, Fredrik och Mikael. De andra har jag avskrivit. Var alldeles för svårt att hålla igång samtal med dem. Mattias är ju dock min favvis än så länge. Där flyter verkligen samtalen på och han håller mig vaken halva nätterna via msn. Inte bra för sömnen inte. Blir troligtvis en promenad med honom på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mäklaren? ;-)

2009-05-30 @ 16:44:01
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0