Stalker

Jaha då har det inträffat...jag har fått min första stalker. Jag gav min msn adress till en kille och 10 min senare hade han letat upp mitt namn mha facebook och därefter sökt upp mitt nummer och ringde mig. Och han ringde inte bara en gång...nej han ringde en gång på mitt hemnummer och 4 gånger på min mobil. Jag svarade inte. Han skickade dessutom 2 sms...Hallå alltså vem fan beter sig så...man ringer inte en främmande människa man talat med i 10 min utan att fråga om det är ok och då ska man få numret också inte leta upp det själv. Idioter finns det många av. Nu hoppas jag bara att han inte dyker upp här eftersom han självklart då även har min adress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0