Nu återstår....

att dammsuga hela lägenheten. Har ju gjort allt annat klart. Så efter att jag om 10 min plockar ut sista plåten ur ugnen ska jag ta tag i det. Vill ju att det ska vara riktigt rent och fin nu när Jessica kommer ner för första gången sedan mitt ex flyttat ut. Hon kommer nog se en klar skillnad på före och efter. Nu när jag bor själv ser jag ju till att städa varje vecka och jag plockar undan allt direkt. Det gjorde inte mitt ex och eftersom jag hatar att städa och framförallt efter andra så kan man ju ganska lätt räkna ut hur det såg ut. Nästa eventuella sambo får nog fanimej kunna ha lite mer ordning för annars tröttnar jag nog jävligt snabbt. Har ju redan suttit i den situationen och vet att jag inte gillar den....Nåja det är ju ändå inte aktuellt just nu ändå så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0