Män är lustiga saker

Jag har kommit fram till att killar verkligen är ett släkte för sig. Hade ju kontakt med en kille som hette Peder. Talade med honom den 12/2 senaste gången. Ok han hade lite problem med uppkopplingen, sa han, så han kunde försvinna mitt i konversationer men så dök han upp dagen efter eller så. Dock har jag inte hört av honom alls sen den dagen. Då sa han även att han skulle komma ner och hälsa på. Fick han kalla fötter under samtalet och la ner istället för att säga att han inte hade lust. Förstår inte detta. Är det så svårt att vara ärlig. Det är ju inte så att jag inte hade kunnat ta ett sånt besked. Jaja det är ju hans förlust att han inte får lära känna mig bättre och eventuellt iaf hade haft en bra vän på andra sidan landet. Nåja jag överlever ju detta, men varför har killar så svårt att säga vad de tycker och tänker. Även Patrik kan ju vara lite lustig på det sättet. Ibland kan vi prata hur mkt som helst och ibland svarar han inte när man skriver till honom. Ja jag lär nog aldrig förstå mig på killar fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0