Lista

Eftersom min kompis troligtvis älskar listor och jag gillar att kopiera dem så kommer nu en här =)

Lovar du att vara ärlig? Ja varför skulle jag inte
Du heter: Therése
Smeknamn: Tess
Låt som när du är ledsen, sörjer till? Det är ingen speciell
Beroende av: Datorn
Vem behöver du mest just nu: Mina vänner
Vad tror folk om dig? Att jag är så oskyldig som jag ser ut
Stämmer det? Nej verkligen inte
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag gör ett bra arbete
Vad säger du för att imponera på någon? Jag har inget behov att imponera på folk
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig
Brukar du skratta för dig själv? Ja...jag bor ju själv och roliga saker ser man ju hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: OK :)
Var bor du? Göteborg
Trivs du där: Helt klart
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Vin
Brukar du bli för full: Har väl hänt några gåner...inte för allt för ofta dock
Vad har du för mobil operatör: Tre
Är du allergisk i mot något: Pälsdjur och gråbo...men fler är på g det är jag alldeles säker på
Har du haft sex idag: Ja
Nästa mål i ditt liv: Att få fler vänner och att ha jävligt roligt
Hur svarar du i mobilen: Therese eller Hallå
Vem ringde du senast? Ja vem kan jag ha ringt...förmodligen en kollega i fredags.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Är det hos dig jag ringer på nu?
Antal timmar sömn inatt: skulle gissa på runt 10 timmar
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Försöker iaf. Kan dock vara lite sen på morgnarna
När mår du bra: När jag får resa
När blev du fotad senast: Det var nog förra söndagen
Hur känner du dig nu: Lite småtrött
Vanligaste färg på dina kläder: Blandat men ofta svart, grått, rött, vitt och lila
Vad tycker du om fötter: De är bra att ha när man ska gå
Vad saknar du: Någons arm att sova på
Hade du en bra kväll igår: Ja den var lugn och skön. Precis vad jag behövde
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Ja men jag skulle hellre vaxa
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt midnatt
Är du blyg? Kan nog framstå som det, men jag gillar mest att känna av människor
Sysslar du med någon idrott: Nej men jag tittar gärna på det på TV
Vill du hellre ha mail än brev: Mail...dyker det upp ett kuvert så tror man ju att det är en räkning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vore trevligt, men jag har väldigt svårt att bli förälskad och kär
Har du spytt offentligt: Ja tyvärr
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Testa så mycket som möjligt
Är du nöjd med ditt liv: Ja det måste jag nog säga, men det finns ju alltid saker som kan bli bättre
Är du bortskämd: En aning kanske, men jag är även van med att klara mig på egen hand
Vad gör du i morgon: jobbar
Vad är det värsta du vet? Människor som inte kan skillnaden på rätt och fel
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen koll alls varierar nog väldigt mycket
Vad behöver du just nu? Sova skulle jag nog egentligen behöva
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Varför skulle kändisar vara bättre förebilder än andra?
Vad längtar du till? Nästa helg och min resa till New York
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja mina vänner är väldigt bra vänner
Vad använder du för shampoo? Head and shoulders
Vad är det finaste du fått?
En speciell dag du minns: Dagen då min morfar dog.
Hur gammal är du? 27
Tycker du om någon just nu: Ja jag tycker alltid om mina vänner och min familj
Om fem månader: Hoppas jag att jag blir tillsvidareanställd
Du samlar på: Jag samlar på mig massa skit...inte just för att jag samlar utan mest för att jag är dålig på att slänga
Gröna eller röda äppeln: Gröna...fast egentligen gula
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hmm jag ringer nog inte någon...men det kommer nog upp mkt sånt när jag pratar med Jessica
Gillar du golf: Jag skulle vilja lära mig att golfa
Vilken tid gick du upp idag: typ 11
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nej
Vad ska du göra ikväll: Då klockan är ganska mkt blir det nog att kolla på någon serie eller nåt och sen sova
Är det okej att gråta: Ja varför skulle det inte vara det
När grät du senast: Kom nog någon tår när jag kollade in något på tv idag eller om det var igår
Laddar du ner musik och film från Internet: Finns väl inte många som inte gör det
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och köpa mig en bostad
Bär du glasögon eller linser: Nej inget fel på min syn
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknat och känner mig hungrig
Har du piercing: Jag har haft i naveln men har inte kvar den längre...men det syns ju att jag haft
Har du tatuering: Ja en på foten
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Nej har solat mer förr
Är du bra på att laga mat: Ja jag är helt ok på det
Gillar du att dansa: Ja ibland så
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Inte helt ovig...men jag var vigare förr
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Något med nougat eller pecannötkola
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: Ja men är just nu lite trött på det
Vad äter du helst när du ser på film:Ostbågar
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nej men jag gillar inte tandhygenister...de är sadister
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Helt klart kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Inte vad jag minns
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej jag tål inte rök så det vore ju idiotiskt
Hur ofta tränar/motionerar du: Alldeles för sällan...men jag ska köpa ett träningskort
Senaste låt du hörde: Just nu går Nickelbacks album Dark Horse på repeat
Vad gör du på helgerna: Träffar mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0