Utgång

Igår blev det utgång med min bror. Vår kusin Torbjörn mötte upp oss på Bryggeriet där Tony bjöd mig på födelsedagsmiddag. Blev i förväg då jag ju inte fyller förrän på tisdag. Efter det gick vi till Rockbaren där vi träffade ett helt gäng från Ed. Varav några av dem nog druckit lite väl mkt. Som den där Burra t ex som började känna på mina bröst och frågade om han fick kyssa mig då min bror tyckte han skulle ge mig en kram. Sa att han fick ge mig en kyss på kinden och skrattade mest bort hans tafsande. Sen var vi några som drog vidare till HardRock café. Där satt jag brevid Freddie som efter ett tag tyckte att jag skulle följa med honom hem. Detta för att han visste hur gärna jag ville det. Han visste nog mer än mig där. Min bror sa flera gånger till mig att inte följa med honom. Han tror visst inte att jag kan ta vara på mig själv. Jag skulle dessutom inte följa med någon annan hem nu när brorsan är på besök. Jag brukar faktiskt hålla mig hemma när jag har gäster. Sa till min bror att jag bara pratade med honom. Tony är så rolig...han klagar på mig om jag inte pratar med folk och gör jag det så ska jag sluta för det är fel personer jag pratar med.  Freddie sa iaf till mig att vi imorgon måndag skulle vara vänner på facebook...han kunde tydligen inte hålla sig för jag fick en vän förfrågan redan idag.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker det är gulligt att Tony ser efter lillasyster =) Även att han passade på att bjuda dig på födelsedagsmiddag när han var i Gbg. *kramiz

*

2009-06-21 @ 19:56:15
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0