Städtanten är framme igen

Ja då var det dags att städa lägenheten igen. Jag vägrar fortfarande göra det på helgen när jag är ledig, så därför är det bara att sätta igång när man kommer hem från jobbet istälet. Idag kommer jag iaf att städa sovrummet. Det är jag snart klar med. Återstår bara att dammsuga och ta på de nya sängkläderna. Sen blir det troligtvis badrummet, vardagsrummet och hallen också. Sen får jag ta köket, lilla toaletten och gästrummet imorgon. Det är skönt att slippa sånt på helgerna. Speciellt eftersom jag inte kommer ha någon semester i sommar. Då vill jag gärna kunna vara ledig på helgerna. Det är då man ska träffa alla kompisar och förhoppningsvis Mattias en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0