Sliten

Idag har jag varit extremt trött och seg...kan bero på att jag stressat runt i två dagar nu och inte sovit så mkt. Det började med att jag var väldigt trött när klockan ringde....Så trött att när jag sen körde ut ur garaget hade jag glömt att låsa min bur i garaget och alltså satt nycklarna kvar där. Dock märkte jag inte ens detta förrän jag klev ur bilen nere i Kungsbacka. Min granne hade dock sett detta och kastat in min nyckel i brevinkastet....han är snäll han.

Sen har jag suttit och varit trött och seg hela dagen på jobbet också. Får nog försöka komma i säng ganska tidigt idag då jag ska ut med jobbet imorgon. Är ju trevligt om man inte somnar då.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jezzez, vilken schysst granne! Han visste det var din plats?

2009-06-26 @ 01:56:43
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0