Hänt sen sist

Igår var jag på Seko träff...tur att man inte jobbade för det blev bara 3 timmars sömn natten till fredag. Efter infon blev det lite mat och vin. Kände mig inte helt nykter efter mina två glas...kan bero på sömnbristen. Somnade typ vid 22 tiden totalt slutkörd. Idag var jag på dejt med en som heter Mikael. Han tyckte det var väldigt trevligt och vill träffa mig igen. Så det blir väl att vi träffas någon mer gång. Dock känns det inte efter första träffen som det kommer bli något. Efter fikan blev det att kolla runt i några affärer i nordsatan. Kom hem slängde in lite tvätt i maskinen, drog till moster och käkade och åkte sen hem och träffade Susanne som redan var hos mig. Vi sitter just nu och dricker vin och käkar popcorn. En liten kort uppdatering. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Snällt att komma med nycklar så att jag fick sova lite... så att jag kunde hålla dig vaken halva natten sen =)

2009-06-16 @ 21:38:52
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0