Halvdöd

Nu är jag supertrött...har sovit mindre än 6 timmar per natt varje natt denna veckan. Igår var jag ute med jobbet på en personalfest. Åkte båt i södra skärgården och käkade skaldjur. Var jättegott och jättetrevligt men kanske inte så bra att jag var hemma vid midnatt med tanke på att jag sovit så lite innan. Kan väl säga att jag hade rätt svårt att komma upp i morse. Idag har jag varit på kalas för mitt kusinbarn. Han blev ett år. Kom hem vid midnatt. Så nu vill jag sova till iaf 10 imorgon. Dock är mina föräldrar här så jag tror inte det blir så länge.

Sen vill jag hjälpa min kusin lite på traven. Det var henne jag var hos så därför hänvisar jag till följande sida

www.liamsfond.se

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0