Familjen

Nej nu gäller det att städa undan allt här. Min bror kommer kl 13 så då ska allt vara klart. Får ju se bra ut här när man får sånt finbesök. Dock är det ju inte bara för att hälsa på mig som han kommer....nej det är AC/DC spelningen imorgon som hägrar, men han kommer ju ner hela en dag i förväg för att umgås lite med sin syster. Vi träffas ju inte särskilt ofta. Typ 6 gånger per år eller nåt sånt. Men som jag sa till min kompis igår, det är rätt skönt att ha familjen en bit bort. Man kan göra vad man vill när man vill och behöver varken berätta det eller tänka på att de kommer få veta något. Det är en enorm frihet tycker jag. Att jag känner så här kan ju bero på att jag flyttade hemifrån redan när jag var 16 och redan då bodde 8 mil bort. Jag är väl vad man kan kalla en självständig människa. Jag gillar att kunna bestämma allt själv. Jag kanske låter lite konstig, men jag tycker det är tråkigare att vännerna bor långt borta än att familjen gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0