6 juni Hurra hurra hurra!!!

Grattis Sverige på nationaldagen...eller vad man nu ska säga. Så vad har hänt idag då. Jo jag har städat köket och gästrummet. Plockade även iordning i ett av skåpen i köket där det har varit värsta röran. Sen var jag hos moster och käkade middag. Efter det har jag bakat massa muffins...eller iaf 49st. 3 olika typer av chokladmuffins har det blivit. Nu väntar jag på att Mattias ska dyka upp. Han sa att han skulle sova här idag så jag hoppas han kommer. Vore lite tråkigt om han inte gjorde det. Han skulle dyka upp runt 20 vilket klockan är nu....själv tror jag på 22 tiden om han kommer vill säga.

Kommentarer
Postat av: Jessica

blev de lika bra i år som förra året =)

2009-06-06 @ 21:16:49
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0