Lördagens händelse

Igår var vi på Liseberg. Det var inte så mkt folk där som jag trodde det skulle vara. Kötiderna låg mellan 20-40 min. Dock var vi där när de öppnade så då han vi åka några saker med bara 5 minuters kötid. Vann lite saker också. Det blev 1:a vinst på Plopp och godishjulet samt stjärnvinsten på kexchoklad för mig och Sara vann 2:a vinsten på chokladhjulet. Vi hade iaf väldigt trevligt. Idag blir det lite shopping. Passar nog bra då det inte är så fint väder idag. Sen brände jag mig igår också. Hade en klänning på mig som är v ringad både fram och bak så där blev jag röd....jättesnyggt. När vi kom hem satte vi oss och kollade på film. 2 stycken blev det och till det lite chips och ostbågar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

du och dina vinster

2009-07-05 @ 14:22:31
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Susanne

En plopp till mig då om 2 veckor? =)

2009-07-06 @ 11:22:10
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0