Gårdagen

Utgången blev väl sådär lyckad igår. Susanne söp Emil under bordet vilket medförde at han spydde på sovrumsgolvet och att jag sen fick sitta och hjälpa honom i badrummet. Dock lämnade vi honom efter en stund och gick ut. Vi kom väl ner till stan runt 1. Då gick jag och ledde runt Susanne för då var hon kanonfull. Hon minns inte bilresan ner och knappt vad som skedde där nere.Dock var det trevligt ändå och jag hade rätt roligt åt henne. Speciellt åt hennes försök att på med Alle i Texmex ståndet hem. Hon tyckte att han hade en snygg rumpa. En rumpa man för övrigt inte såg för han hade typ baggy byxor och en lång t-shirt. Inte var han särskilt snygg heller. Efter att ha gått runt där nere i två timmar så åkte vi hem. Vi slapp regnet som tur var. Det regnade innan vi åkte ner och började sen regna när vi åkte hem igen. De hade tur som hade med mig för jag fick guida chauffören både ner till stan och hem. Tur att man har ganska lätt för att hitta för jag kan ju inte säga att jag åkt den vägen många gånger (två för att vara exakt). Nåja jag är iaf ganska pigg idag och mår prima. Nu skulle det bara sitta fint med lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hmm.... nu vet jag inte vad du pratar om?! =)

2009-07-19 @ 21:39:06
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0