Söndagens händelser

Så vad hände igår. Egentligen inte så mycket. Var lite seg eftersom jag var hemma så sent på lördagsnatten så jag tittade en hel del på TV. Blev att jag kollade på skidor både alpint och skidskytte. Gick ju dessutom bra för Sverige. Sen blev det att kolla på en film med exet som han ville se. Den var inte direkt bra, men jag klarar av att kolla på dåliga filmer också. Sen blev det att jag åkte till Patrik vid 22.30 och var hemma igen strax efter midnatt. Då försökte jag somna men lyckades nog inte förrän klockan var 1. Vaknade igen kl 02.30 av att jag fick ett msn meddelande av Peder så jag sa några ord till honom för att inte vara otrevlig, men bad honom komma online lite tidigare ikväll istället då jag var tvungen att sova. Innan jag somnade om försökte jag få katten att komma in men misslyckades. Vaknade sedan av att klockan ringde 6.45 i morse och då var jag väl inte så jäkla pigg direkt. Har dock gått bra under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0