Planering

Mina resekamrater verkar ha fullt upp med att planera inför vår resa till New York. Är det bara jag som är dålig på att planera inför resor. Jag är väldigt impulsiv egentligen när det kommer till resor. När jag reste runt i Asien hade jag egentligen inte besämt mer än vilka länder vi skulle besöka och i vilken ordning samt att jag skulle besöka Hoi An för att sy upp kläder. När vi resta till Rom låg mina resekampratar dagen före flyget gick och gjorde upp planer medan jag satt och pratade med kompisen vi sov hos. Nu börjar jag få massa hemsidor att kolla in och jag vet inte ens vad jag ska kolla efter. Man upptäcker väl på plats vad man vill köra eller? Fast du Jessica håller säkert inte med mig du som älskar att planera.

Nej jag gillar mitt impulsiva jag även om det ställer till med ofog ibland och gör lite dumma saker...men hallå det är väl det som kallas att leva =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0