Planer planer och åter planer

Idag tyckte Jessica att det var dåligt av mig att inte delta i planeringen över New York resan. Skrev igår som svar i ett gemensamt mail att de övriga personernas planer verkade bra och att jag kanske skulle titta på det strax innan resan. Detta var tydligen inte bra så jag fick sätta mig och kolla lite på jobbet och komma med lite olika förslag. Så jag har kanske gjort mitt nu då....nu är det Susanne som får stå för de sista idéerna.

Att jag inte vill planera har absolut inget att göra med att jag inte tycker det ska vara roligt att resa dit eller liknande. Jag är bara inte en människa som planerar allt. Är snarare impulsiv. Får jag för mig att göra en sak så gör jag den. Jag behöver liksom inte fundera 200 gånger över en sak för att fatta ett beslut och jag tycker att planering ibland kan ta bort förtjusningen med saker och ting. Jag gillar att vakna på morgonen och tänka vad ska jag göra idag och sen göra det...eller bara tänka att jag vill inte göra ett jävla dugg och då gör jag inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0